Minden a crossfit-ről 40 másodpercben

2
21
views

Tudod, hogy mi az a crossfit? Nem? Ebből a videóból megtudhatod. :))

 

2 HOZZÁSZÓLÁS

  1. :d 😀 mindig is sejtettem

    Szakmai véleményt várok: heti 3 edzésem van, bontva. azon agyalok, hogy jó-e az nekem, ha a mell nap mellett a másik kettő nap is nyomok egy mini mell szettet. Konkrétan két kábeles gyakorlat, mindkettő a felső-belső mellizomra, mert oda még fejlődni kell.
    Régen is csináltam ezt, hogy minden napot egy kis mell pumpával zártam, igaz az nem kábeles edzés volt és alsó belsőre ment. Szeretni szerettem, de már nem emlékszem, hogy jó is volt-e. Mondjuk lent nincs problémám, szóval valamit biztos használt.

  2. @devilstrueface: Igazából ez egyénfüggő és az is kérdés, hogy mennyire gyorsan regenerálódsz illetve milyen régóta edzel. Érdemes kipróbálni, ha visszaesést tapasztalsz (túledzel), akkor azt úgyis észreveszed a méret vagy erőszintcsökkenés által és akkor max visszaveszel a tempóból. Tapasztalataim szerint én is gyorsabban fejlődtem, amíg 2 napos osztott edzéstervem volt és amikor áttértem a 3 naposra onnantól kezdve lassult mindenben a fejlődés. Nálam most pihi van, de ha újra felveszem a lantot, akkor a 2 naposnak fogok ismét nekiesni, szóval hajrá mindkettőnknek! 🙂

Comments are closed.