A súlyfigyelő diéta

0
18
views

Eme találó nevű diéta sem más mint a többi viszonylag használható módszer, azonban itt az egyik hozzáadott érték jelentősen kiemeli a többi divat-diéta közül. Nem is akármennyire, mert talán a világ egyik legelterjedtebb diétás módszeréről van szó. Több milliós lelkes híve van szerte a világban. Jellemzően ez is az angolszász területeken terjedt el, de mint arra már sokan ráeszméltek a GDP és a BMI egyenesen arányos. Nem mintha bármelyik hasznos információ lenne egy átlagembernek.

mcdonalds-weight-watchers.jpg

Szóval a diéta egyik nagy dobása a csordaszellem és az ehhez társuló összetartozás érzés ereje. Együtt szenvedni mindig jobb mint külön és mondhat bárki bármit diéta = szenvedés. Kisebb vagy nagyobb a diétától függően, de ha nem zabálhatok kedvemre, akkor szenvedek. A súlyfigyelők, mint valami Bilderberg csoport tagja heti rendszerességgel összegyűlnek és magyar demokrácia megbuktatására szövetkeznek megbeszélik tapasztalataikat, tanácsokat adnak egymásnak, segítik egymást. Nálunk valószínűleg ezért nem működött soha ez a diéta, mert mi azonnal két táborra oszlanánk és halomra ölnénk egymást hangos „Monnyon le” harci kiáltással. De nálunk kicsivel kulturáltabb és sokkal kövérebb civilizációkban teljesen bevett dolog, hogy emberek önzetlenül segítsenek egymásnak. Rengeteget tud jelenteni, ha van mellettünk valaki, akinek ugyanaz a célja és az útja ehhez.

33-weight-watchers-assistance-demotivational.jpg

A másik dobás pedig a pontozás. Sokféle pontozós diéta van, de ez persze más. Igaz mindegyik más, de ez különösen más, mert nem ugyanaz mint a többi, hanem különböző. Ezért inkább nem olyan, mint ugyanolyan. Alapjaiban más mint ahol pontozzák az ételeket, mert itt pontokat rendelünk az ételekhez. De tényleg. Olyan mint egy fordított műugrás. Nem a vízből kell felugrani az ugródeszkára, hanem a pontozás fordított. Egy könnyebb gyakorlat, mondjuk pl egy rántott hús sok pontot ér, míg egy nehéz technikás gyakorlat, mondjuk egy párolt zöldség, vagy kelbimbó az csak 1-2 pont. Ehetsz, amit akarsz, de ha összegyűlt a napi pontod, akkor kakukk van aznapra. Onnantól csak víz meg levegő, az is csak módjával. A pontjaid egyébként az életkorodtól, súlyodtól, magasságodtól függ. Minél kövérebb vagy, annál több pontod lehet, tehát a hízás kifizetődő, ha már magasabb nem tudsz lenni. Persze a legtöbb ember ezzel így van, nem a súlyuk sok, hanem a magasságuk kevés a súlyukhoz. És hiába van elegendő pontod a végén nem jár akciós angry bird.

9d53ea9e9aaa790a08dacc36e989b3987d08a1c793e8075db3ab4966bee50abb.jpg

Ehetsz amit akarsz, de 10dkg szalonna után elfogy az életerőd és újra játszhatod a pályát.

Ami viszont pozitív, nem mintha a fentiek nem azok lennének, hogy a mozgást kifejezetten támogatja. Tehát túlsúlyos pontozóbíróknak ideális módszer.